رویکرد کیفی به مسئله توجه به مشتری 5 ضوابط سازمان
  • » خودشناسی » رویکرد کیفی به مسئله توجه به مشتری 5 ضوابط سازمان
  • مواقعی که باید نه بگویید(ضوابط سازمان)

    شاید آنچه میخواهید مخالف ضوابط سازمان تان باشد اگر راه حل دیگری وجود ندارد طبق مراحل زیر عمل کنید.(ضوابط سازمان)

    توضیح دهید چرا روابط وجود دارند سعی کنید با ایجاد احساس مثبت از مشتری جدا شوید مثلاً برای تماس گرفتن از آنها تماس تشکر کنید و بگویید برای سازمانتان یک مشتری ارزشمند هستند اگر سازمان شما در آینده به شیوه دیگری می‌تواند به آنها خدمتی ارائه دهد این شیوه ها را به صورت یک طرح پیشنهاد کنید

    به خودتان هم توجه کنید برای توجه بهتر به مشتری باید در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید.(ضوابط سازمان)

    خود را سرحال و سلامت نگه دارید مقدار کافی و متنوعی از غذاهای مقوی و سالم بخورید. به مقدار کافی بخوابید. به طور منظم ورزش کنید اگر بالای ۴۰ سال دارید یا بیمار هس و قبل از شروع برنامه های ورزشی با پزشک مربوطه مشورت کنید. از کشیدن سیگار و استفاده از سایر مخدرها پرهیز کنید.

    نسبت به خودتان مهربان باشید. موقعیت های تان را  تایید کنید اوقات فراغتی داشته باشید تا به کارهایی که دوست دارید بپردازید بیرون از محیط کار علایق و سرگرمی هایی داشته باشید اینگونه سرگرمی ها چالش های مثبتی در زندگی تان ایجاد می کنند.(ضوابط سازمان)

    به نظافت شخصی و بهداشت توجه کنید: لباس ها و کفش های تان را تمیز نگه دارید و برای انتخاب لباس از ضوابط سازمان تان پیروی کنید. هر روز صبح استحمام کنید موهایتان را تمیز و آراسته نگه دارید. از عطرهای تند استفاده نکنید.(ضوابط سازمان)

    از استرس دوری کنید: مسائلی را که موجب استرس میشود بشناسید و راههای اجتناب از آنها را یاد بگیرید در مورد مشکلات با مافوق خود و یا با همکاران تان صحبت کنید سعی کنید با هم مشکلات را حل کنید آرام شدن را یاد بگیرید مثلا تنفس عمیق بکشید کمی کش و قوس به بدن خود بدهید یا زنگ تفریح کوتاهی برای خود در نظر بگیرید.

    بنابراین(ضوابط سازمان)

     

    ما هم اکنون در عصر قرار گرفته ایم که مهمترین ویژگی های آن عدم اطمینان پیچیدگی تغییرات فزاینده اقتصادی و سازمانی است.آموزش‌های مستمر هوش سازمانی می تواند ظرفیت های بالقوه ما را در بستری کارآمد در مواجهه با این تحولات شکوفا سازد در پاسخ به این نیاز است کهمقاله حاضر را طراحی کرده‌ایم و در دسترس شما قرار داده ایم.

    مبحث رویکرد کیفی به مسئله توجه به مشتری قسمت چهارم

    رویکرد کیفی به مسئله توجه به مشتری 4 قسمت چهارم مقاله

    شششش

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا