تمیز کردن سموم بدن با استفاده از –روش های طبیعی و گیاهی–
  • » مهارت های زندگی » تمیز کردن سموم بدن با استفاده از –روش های طبیعی و گیاهی–
  • تمیز کردن بدن از سموم مختلف

    تمیز کردن سموم کبد یا همان جگر

    کبد مهم ترین عضو بدن است زیرا آنچه را که وارد بدن می‌شود تسویه کرده و به نقاط مختلف بدن می‌رساند و مواد شیمیایی فلزات آنچه را برای بدن خطرناک است ،خارج می‌سازد ولی اگر این عضو فعال آلوده شده و ضعیف گردد قدرت او کاهش یافته و قادر به کار نیست. بنابراین سموم زیادی در بدن جمع شده و باعث امراض زیادی می گردد. پس هر چند وقت یکبار باید کبد را از سموم مختلف پاک کرد تا بتواند کار دقیق و بدون وقفه خود را درست انجام دهد.

    سموم

    امروزه کبد به دلیل آلودگی هوا و استفاده از غذاهای پروسس شده ، چربی و شکر بار زیادی را تحمل کرده و در اثر کار شدید احتیاج مداوم به تمیز شدن را دارد.

    علائم زیر نشانه های آلودگی کبد میباشد:

    • درد در نقاط مختلف بدن بدون دلیل
    • درد در استخوان شانه راست هنگامی که فشار بر آن وارد می سازید
    • اگر از زندگی خود راضی نیستید شکایت می کنید
    • اگر همیشه در صدد هستید که عیب دیگران را پیدا کنید
    • اگر با عینک دودی و سیاه احساس راحتی بیشتری می کنید

    بهترین طریقه تمیز کردن کبد استفاده از گوجه فرنگی پخته و آب گوجه فرنگی می باشد.

    به این منظور باید دو روز ،روزه بگیرید و جز گوجه فرنگی پخته و آب گوجه فرنگی چیزی نخورید. روزه را با آب شروع کنید هر چند ساعت که گرسنه و تشنه می‌شوید گوجه فرنگی پخته و سپس آب گوجه فرنگی بخورید در پایان روز دوم دو ساعت قبل از اینکه به رختخواب بروید ،مخلوط زیر را تهیه کرده و بخورید:

    حدود یک سوم لیوان ۱۰۰ گرم روغن زیتون را با یک چهارم لیوان روغن کوچک حدود ۶۰ گرم مخلوط کرده و سپس به آن یک سوم لیوان خامه حدود ۱۰۰ گرم اضافه کنید و به هم بزنید و آن را بخورید. البته برای این که طعم دهان تان عوض شود می‌توانید کمی لیمو ترش در دهان بگذارید. معمولاً در ساعت ۳ یا ۴ صبح احتیاج به اجابت مزاج پیدا می‌کنید که از خواب بیدار می‌شوید و آنچه را سالها در کبد روده ها انبار شده و بدبو و گندیده و سیاه رنگ است، از بدن خارج می کنید.

    تمیز کردن طحال:

    طحال کارخانه برق بدن است و مانند باتری برق مورد احتیاج بدن را ذخیره میکند. و به نقاط مختلف بدن می‌رساند اگر طحال نتواند کار خود را خوب انجام دهد، مغز جای آن را میگیرد کسانی که طحال شان خوب کار نمیکند ،اشخاصی منزوی و در خود فرو رفته هستند، که خود را بالاتر از بقیه دیده و برای هیچ کس ارزشی قائل نیستند.

    برای تمیز کردن طحال مقدار دو لیوان آب انگور قرمز را با آب پرتقال و لیموترش، مخلوط کرده و نیز پوست لیمو را تکه تکه کرده با کمی آب مخلوط کنید و بگذارید برای ۱۰ دقیقه به آرامی بجوشد سپس آن را صاف کرده و به نوشابه تهیه شده اضافه کنید و آنقدر آب مقطر روی آن بریزید که حجم نوشابه به ۴ لیتر برسد. و آن را در یخچال بگذارید. نوشابه غذای یک روز شما است هر وقت که تشنه و گرسنه شوید یک لیوان از آب نوشابه را بنوشید روز دوم نیز به همین طریق مشابه را تهیه کرده و تا شب از آن استفاده کنید و به غیر از آن چیزی نخورید و بعد از آن  روز سوم احساس سبکی و آرامش خواهید کرد.

    مطلب مرتبط با این موضوع

    — درباره مهارت های زندگی و سالم زندگی کردن– قسمت اول–

    شششش

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا